kirsten-tafel-van-10-1

Tafel van 10 met Kirsten

Op 13 maart organiseerde stichting Camellia samen met Kirsten van den Hul (kandidaat-Kamerlid PvdA, onderneemster, columnist, schrijver, arabist en voormalig VN vrouwenvertegenwoordiger) de tafel van 10. Kamerlid Amma Assante van de PvdA kwam die avond ook met ons meepraten.

De tafel van 10 is een initiatief waarbij zowel mannen als vrouwen samen de wereld veranderen en de emancipatie van de vrouw voorzetten. Er is namelijk aantoonbaar bewijs dat de economie en de maatschappij verbeteren, zodra zaken tussen mannen en vrouwen beter verdeeld zijn dan nu.

We spraken over leiderschap, diversiteit en discriminatie. Hoe we als vrouw kunnen doorknokken en hogerop komen, ook wanneer de samenleving je tegenwerkt. Door de krachten van zowel mannen als vrouwen te bundelen, de dialoog met elkaar aan te gaan en elkaar te helpen, kunnen we opzoek gaan naar harmonie en verbinding binnen de samenleving. Dit is nodig om elkaar te begrijpen en inclusiviteit op alle gebieden te bevorderen. Hoog tijd dat diversiteit een vanzelfsprekendheid wordt binnen onze samenleving.

Het is tijd voor een revolutie om Nederland inclusief te maken!